Film Meldpunt!

RTL 7, 20.30 uur High Fidelity met Jack Black en John Cusack

Ned 3, 23.15 uur Gohatto, japanse film

The Man with Two Brains op BBC2 vanavond, ik hou van die film 8)

Johny moderator? :laugh:

Stand By Me over 10 minuten op RTL 7.

[quote=“Mizzery”]
Johny moderator? :laugh:
[/quote]

mirakels zijn niets meer voor mij nu 8) een peulenschilletje

gefeliciteerd Johhny :slight_smile: welke boards ga je moderaten? of ben je een soort global moderator?

European Cinema, tis een beetje stil daar

stiller als in the dutch board ;D ? alle nl posters gedragen zich altijd voorbeeldig. ben eigenlijk een beetje overbodig hier…

Zaterdag 14-01 Full Metal Jacket, 22:00 op Veronica.

Zondag 15-01 American Beauty, 20:30 op RTL 5

Woensdag 18-01 The Game, 20:30 op SBS 6

Vrijdag 20-01 The Devil’s Advocate, 22:25 op Net 5

iedereen Making the Movie: Hostel gezien net op Mtv? met Quentin nzo

komt er nog wat op vandaag trouwens? heb niets te doen

http://www.imdb.com/title/tt0039689/

out of the past op BBC 2 rond 1.30

voor de noir freakzz

heb et gezien, ga zeker kijken, BBC2 moet je elke dag teletekst checken, komen goeie dingen op, classic dit 8)

hoe valt die Gangster Chronicles mee trouwen? 10euries right? heb er nooit iets van gezien

ik zoek een goeie docu over Bugsy Siegel, kk dope dude 8) verdient ook een betere film, Bugsy valt erg tegen

Ik verslind die shit als een moederrrrr.

Over Bugsy is inderdaad ook alleen de standaard shit te verkrijgen. Zelfs literatuur valt tegen :frowning:

The gangster chronicles is wel leuk…beetje saai en veel weet je al als je een beetje bekend bent met het onderwerp.

Het is niet zo standaard gebracht en er zitten een aantal beelden bij die ik nog niet gezien heb wat erg leuk is.

Ik heb tot nu toe alleen de eerste disc gecheckt en die is best redelijk. Niet zo super sensatie belust en probeert feiten te brengen.

De beelden zijn echter wel erg snel, het is alsof je één grote jump cut van godard in docu vorm zit te kijken :stuck_out_tongue:

Hij koste idd maar 10 eurie en met 10 % korting voor mij 9. Ze hebben trouwens een lekkere actie bij Free record, waarbij veel 2de dvds de helft van de prijs zijn.

Jah en ik moet me wel een beetje oriënteren als ik ooit nog een meesterwerk wil maken a la goodfellas en the godfather over het leven van luciano :stuck_out_tongue:

Ik zit er trouwens over te denken om volgend jaar naar de filmacademie in Brussel te gaan. :laugh:

out of the past begint :stuck_out_tongue: 8)

haha nice, kan zijn dat ik je dan tegenkom daar mang 8)

Dirty Dozen was er net op, classic by all means

denk dat ik binnenkort ns aan et script ga beginen, “Lucky”, begint in de stijl van GF2, “1906”, Lucky komt in NY aan

• name?

• (9 jarige Lucky) Lucania, Salvatore. (krijgt stempel) wandelt weg en heeft de gouden pen van de stempel-gever in zn mouw zitten

sjeweetoch 8)

Ga jij ook in september daar beginnen? Terug naar je hometown man! 8) Kunnen we alvast “Lucky” voorbereiden. Als we dan klaar zijn gaan we naar NY en filmen maar. Of we verkopen het gewoon ff aan Scorsese. :laugh:

Het lijkt me wel een relaxte school. Belangrijk: er zijn ook redelijk veel plaatsen! Beter al kom ik als niet belg er een beetje makkelijk tussen.

Ik zou kleine Lucania niet laten stelen in het begin. Ik zou als thema ook pakken het zoeken naar hoop van immigranten en dan in een systeem terecht komen, waarbij criminaliteit een weg is om onder 12 urige werkdagen/slavernij uit te komen.

Een scheiding tussen de weg die zijn ouders nemen en die hij neemt, door zijn ervaringen op straat in jeugdbendes (5 points gang etc).

Een aanklacht tegen systemen en hoe zoiets bijdraagt dat je mensen leert tegen hun eigen systeem in opstand te komen.

Criminaliteit niet verdoemen, maar als logisch gevolg maken van de omstandigheden. Ook gelijk paralellen leggen met de huidige situatie in europa enzow :stuck_out_tongue:

Wordt wel een hele onderneming. Denk dat we er maar een drieluik van moeten maken :wink:

Zou wel ongelooflijk PHATT zijn om te maken. Yes that’s PH PHATT. :stuck_out_tongue:

[quote=“tarantino_is_god”]
Ga jij ook in september daar beginnen? Terug naar je hometown man! 8) Kunnen we alvast “Lucky” voorbereiden. Als we dan klaar zijn gaan we naar NY en filmen maar. Of we verkopen het gewoon ff aan Scorsese. :laugh:

Het lijkt me wel een relaxte school. Belangrijk: er zijn ook redelijk veel plaatsen! Beter al kom ik als niet belg er een beetje makkelijk tussen.

Ik zou kleine Lucania niet laten stelen in het begin. Ik zou als thema ook pakken het zoeken naar hoop van immigranten en dan in een systeem terecht komen, waarbij criminaliteit een weg is om onder 12 urige werkdagen/slavernij uit te komen.

Een scheiding tussen de weg die zijn ouders nemen en die hij neemt, door zijn ervaringen op straat in jeugdbendes (5 points gang etc).

Een aanklacht tegen systemen en hoe zoiets bijdraagt dat je mensen leert tegen hun eigen systeem in opstand te komen.

Criminaliteit niet verdoemen, maar als logisch gevolg maken van de omstandigheden. Ook gelijk paralellen leggen met de huidige situatie in europa enzow :stuck_out_tongue:

Wordt wel een hele onderneming. Denk dat we er maar een drieluik van moeten maken :wink:

Zou wel ongelooflijk PHATT zijn om te maken. Yes that’s PH PHATT. :stuck_out_tongue:
[/quote]

damn right, kan er in september nog niet beginnen, moet nog diploma halen eerst haha, 7de jaar nog doen in september (piece-o-cake), kan pas in '07 beginnen, spijtig genoeg

maar yeah BXL man, dééé town, heb je je nieuwe Alfa al? dan geef ik je ff tour 8) summer summer summertime

Ik heb vrijdag avond The Merchant of Venice in de bioscoop gezien. Heeft iemand anders hem ook gezien? Leuke film en Al Pacino speelt er meesterlijk de rol van de jood Shylock. The Merchant of Venice is ook al op dvd verkrijgbaar.

niemand? :frowning:

heb em vreemd genoeg nog niet gezien, aangezien Pacino my own personal Jezus is, ben ook niet zo’n grote fan van het genre, zal de dvd wel ens checken als hij niet teveel kost :stuck_out_tongue:

het is even wennen die shakespeare dialoog in het begin, maar na een tijdje zit je er zo in.

"If you tickle us, do we not laugh? If you poison us do we not die? And if you wrong us, shall we not revenge? " zo ver ik mij weet heb ik niemand zo goed de famous lines zien neer zetten als Al Pacino. Ik vind het zelf een van zijn beste rollen van de laatste tijd. zeker de moeite waard om op dvd te hebben.