Film Meldpunt!

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans bij Zomergasten haha, props naar Katja, spijtig dat het op het einde beetje fout liep

ik heb zomergasten niet helemaal af gezien. Wat ging er fout op het einde?

beeld viel weg toen er een stukje van Irreversible bezig was, toen 10 minuten ‘Even Geduld AUB’ en uiteindelijk nam Connie afscheid met een voice over en begon keuzefilm gewoon (Magnolia, net iéts te veel gezien)

edit: straks The Sting op BBC2, 17:15 dacht ik

en morgen Reservoir Dogs op VT4, maar die kennen we allemaal vanbuiten :stuck_out_tongue:

jammer, dat is wel een nadeel van een live uitzending; een technise fout en je hele programma loopt vast

ik ben ook gestopt na die even geduld BS…

wel jammer…kheb irreversible nog nieh gezien…monica belucci is eg een van de mooiste vrouwen ooit! :stuck_out_tongue:

kvond overall de vetste zomergasten dit jaar die met tom barman…aan een stuk door zitten genieten van toffe stukjes en barman zelf is ook de man! 8)

indeed, indeed, maar wel bigup naar katja om hans teeuwen fragment te showen, door mijn hof heen te BANJEREN?! classic, Tom was beste idd

hier is artiekel en foto’s van tijdens de storing, haha, stressseee

<LINK_TEXT text=“http://www.vpro.nl/programma/zomergaste … /23899962/”>http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/artikelen/23899962/</LINK_TEXT>

phatte fodows…wat heeft katja toch lekkere titties :stuck_out_tongue: ahahaha

hans en theo moesten wel…vrienden voor het leven…

fuckbuddies waarschijnlijk…:stuck_out_tongue:

mooie voeten ook, ik heb geen quentin foot fetish maar damn :-*

Vanavond komt De Lift.

maandag Unbreakable, underrated als shit

word! Samuel is echt bad ass in deze film…ik haatte the sixth sense, maar deze film is 8)

they called me mr glass!

aaaaaaaaaaaaagh fack, in de bioscoop echt gek worden toen, zo dope gedaan, sixth sense is idd slechter, vind em wel ok maar Unbreakable is echt, echt! te dope

edit: om 02:15 Midnight Expres, echte film om snachts uit te zenden, heerlijk

midnight is idd mucho kewl 8)

asian screen tip ik ook maar ff op mtv…soms wel tussendoor een movie die de moeite waard izzzz!! zeker wel ja toch? niet dannnnnn, dacht het wel!!

of ben ik te mtvvvvvv…

The Eye 2 vond ik wel tegenvallen maar soms wel iets nice ja, vorig jaar hadden ze een maand ofzo ook op vrijdag een film uitgezonden, was de shit toen, clerks, kids etc.

keek wel niemand waarschijnlijk

jah echt tof dat ze die uitzionden! kids en clerks hadk wel al op dvd, maar gewoon tof initiatief!

ik vind sommige van die mtv filmpjes voor de reclameblokken wel leuk om te zien. grafisch meestal erg mooi

Charlie Chaplin docu zaterdag ned 3 14:30 (denk ik)

[quote=“Johny_Exhale”]
Charlie Chaplin docu zaterdag ned 3 14:30 (denk ik)
[/quote]

heeft iemand gekeken? erg dope docu

ja, leuke commentaar van woody allen en martin scorsese

ik ben trouwens in Frankrijk naar een stille film festival geweest; daar draaiden ze onder andere “The Pawnbroker” van Charles Chaplin, erg leuk. ik heb weinig van zijn echte vroege werk gezien, de grote films wel, maar ik zou graag meer van de zwerver willen zien

vanavond om half 12 op ned 1: close up

het gaat over montage en er zitten ook stukjes met QT in zag ik bij het voorstukje…