The Quentin Tarantino Archives logo

Fanarts: banners och avatars

Gör du avatars och banners jämt? :wink: Men de är snygga som vanligt!

hahaha! dust!!! anybody? no? dust! anybody? no? dust! anybody? no? dust! ;D

Hahahahaha, hon är så jävla rolig!!! Riktig bitch!Gjorde den här med, men kvalitén på bilden var kass från början, så jag orkade inte fixa för mycket

hahaahahah

Hahaha, när hon snackade skit om plastikoperationer, så kommer hon med dem jävla läpparna. Sjukt. Har du sett det avsnittet när hon är helt orange?

[quote=“Luxie”]
Gör du avatars och banners jämt? :wink: Men de är snygga som vanligt!

[/quote]

A man gots to have a hobby ;)

Ja, det är sant. Det är inte konstigt att du är duktig, eftersom du gör dem så ofta :stuck_out_tongue:

Are you saying that I have no life!? Cause if you are, you’re right… I have no life :stuck_out_tongue:

Näe, det säger jag inte!! Du har en hobby. Det är stoor skillnad :wink:

Två :slight_smile:

.F.I.L.M.

Precis. Alltså har du ett liv. Har man inga intressen, anser jag att man inte har nåt liv. Då har man ju inget att göra, förutom kanske plocka navelludd :stuck_out_tongue:

Jag har gjort en del nya. Har jobbat mycket med färger, olika fill layers och selective colour och sÃ¥…

NÃ¥gra till:

:smiley: COOLA!!!

ååh, gillar dina! Den sista är ju bara för bra ;D

Har skaffat PS 7 nu, så jag jobbar lite med det. Det är roligt att jobba med färger, man kan få snygga resultat som fan. Vilket jag inte får så ofta :stuck_out_tongue:

Om du vill kan jag ha en tutorial nån gång.

Kl. 13 34 : Håller¨på med lite fanart nu :slight_smile:

Kl. 14.10: KLAR!

hehe najs! har du sett dne svarta dahlian? jag tyckte att den var ganska dålig :stuck_out_tongue:

Nope… eftersom alla har sagt att den suger ska jag inte se den heller :stuck_out_tongue:

[attachment deleted by admin. new size restrictions]

Supersnygga! Vad var det som blev deletat i din sista post?

oj dÃ¥… ehh, jag kommer inte ihÃ¥g :frowning: