DVD Meldpunt!

Jah, maar dat kwam ook alleen door die klote stageplaats…daar zou ik nu heel kritisch mee omgaan…



Ik heb nog NOOIT ergens hard voor gewerkt…ik ben het wel altijd van plan, maar op een of andere manier sluipt het lui zijn er al snel in :stuck_out_tongue:

Het kwam gedeeltelijk door mijn stageplaats, ik had ook niet alle opdrachten af. Dit jaar ga ik het zelf wel wat beter regelen met stage.



Ik deed ook nooit iets. Ik ben begonnen op VWO, dat heb ik volgehouden tot in de tweede, daarna naar HAVO en dat heb ik niet eens afgemaakt… God, wat heb ik daar nu spijt van…

Zelfde als bij mij, begonnen op VWO, gelukkig wel net aan havo gehaald…nu MAKKELIJK hbo afgemaakt…en hopelijk bevalt mijn nieuwe studie me :stuck_out_tongue:



Ik kan gewoon niet mijn best doen voor shit die me niet interesseerd…ik weiger het gewoon.

Ja, ik had ook gelijk HBO kunnen gaan doen. Dat wil ik nu namelijk nog wel na mijn MBO gaan doen…



Trouwens, zometeen bij Reportage: een groep mensen die Fight Club nadoen.

Haha, ik heb na mijn havo ook een jaartje mbo gedaan, ik ging dood door het lage niveau…

De opleiding die jij doet is wel erg interessant en kan je meer in kwijt…ik deed iets van internationale handel…



ow my! SBS6?

Wat ik doe is nog redelijk simpel hoor… Vooral de standaard vakken zoals wiskunde, Engels en Nederlands.



Ik denk het, het begint om 10 voor 11. Ah, dat is nu :stuck_out_tongue:

Ik heb het aanstaan…is een of ander ranzig wijf met rood haar en een rode bril op…



Teletekst: worstelen in de achtertuin ;D :smiley:

Haha, dat wijf is inderdaad ranzig! ;D

Bamboochaaaaaaaaaaaa!!! Kom op met die mafketels in de achtertuin!!! :smiley:

Haha, het is niet echt Fight Club zie ik net. Daar kwam mijn moeder mee :stuck_out_tongue:



Het begint!

Hhahahahaa!! Wat een mafkezen!! Three stages of Hell 2!! :smiley:

Ja, haha! Moeder lekker meehelpen met het beprikkeldraden van de ring :stuck_out_tongue:

Hahahhaah! Zag je die gozer vallen in dat brandende gat vol prikkeldraad? Hahahahaha!

Hahaha, zag er pijnlijk uit. Die lui zijn echt gestoord! :smiley:

Ik ben benieuwd wat die familie met kerst doet :stuck_out_tongue:

Holy shit, dit is echt te erg…

Wat een fucking retards…ik kan dit niet al te lang kijken haha

En dan willen ze bij de WWF gaan worstelen. Is daar niet alles nep? :stuck_out_tongue:

Ja, volgens mij hebben ze een beetje gestoord beeld van de werkelijkheid. :stuck_out_tongue:

Hahaha, zag je die Heineken reclame? ;D