DVD Meldpunt!

mwa financiering misschien, haha chip in bro!

>:(

:-*



Lawrence of Arabia Deluxe Edition bestelt op site, te lui om op te gaan halen

samen met Battleground



36,73 eurotjes :’(

Na 2 weken bezuinigen weer ff wat dvd’s op de kop getikt:



Sleepy Hollow

Raising Arizona

Happy Gillmore

Simpsons complete season 1

zijn die extra’s bij Lawrence de moeite? geen commentary toch?

Geen commentary maar wel een shitload aan docu’s. Heb nog geen tijd gehad om de dvd ff uitvoerig te checken, dus ik kan je er nog maar weinig over vertellen

cool, staat ook een interview op met Spielberg dacht ik, hoop ik

ultradope actie op vanleest nu



<LINK_TEXT text=“TransIP - Reserved domain … der/01.asp”>TransIP - Reserved domain</LINK_TEXT>



Hééél goedkope boxen, van landen en regiseurs (volgende pagina klikken telkens) Fritz Lang box €25, dayumm, ga ik binnenhalen denk ik, Polanski box €60, Jim Jarmusch box €50…

[quote=“tarantino_is_god”]
dude…we zitten echt op een lijn…geen hollywood consessies…gewoon onze eigen feeling eraan geven…



moeten er eigenlijk aan beginnen…we zijn gewoon de wacko europeo versie van ben affleck en matt damon…alleen dan gangsterrrr stylo haahhaha



fuck good will hunting…go see the luciano story!! :stuck_out_tongue:

[/quote]

haha over verfilming gesproken, phatte mobshit bezig in mijn hometown man, 4de inwoner van mafiawijk in Thailand afgemaakt, 2 assassins vlogen over uit Nederland, kwamen naar hem toe, vroegen “are you Johnny?” hij zei (dumbass) “ja”, BAM BAM BAM, hun 2 terug vliegtuig op naar Nederland, 10.000 big ones binnen

John Mieremet, nothin’ to fuck with, broer van vriend van me kent zn zoon goed, neemt de business nu over, hij heeft ook een zoon van 10 en dochter van 17 (lekker ding, maar toch blijft iedereen er vanaf, haha, you never know, dynamite, man) krijgen alle2 bodyguards mee naar school, zoon van 10 heeft laatst zelfs een hele winkel kort en klijn geslaan, en deed (word on the street) deliverys voor zn vader

in Neerpelt ben je echt veiliger in de cité, waar ik chil, dan in de villawijk, allemaaaaaal mobshit, huis voor huis, en allemaal Nederlanders (toeval of niet :stuck_out_tongue:) Sam Klepper (baas van Amsterdam) woonde er ook, ik rij er wel ens langs, echt, ECHT Godfather type huizen, security overal, hekken, honden etc., en iedereen weet hier dat politie lekker meepikt, komen er na hun uren met hun vrouwen eten (en cash ontvangen natuurlijk) enzo, er zijn ook een paar winkels dat van hun zijn (als denkmantel ofcourse), moet je echt niet proberen te shopliften man, haha

vanavond is er een reportage op tv van (VTM, denk niet dat jullie die kunnen ontvangen)



DPG Media Privacy Gate



ik droom er echt van om die hele affaire te verfilmen, als ze in witness protection zitten ofzo, Henry Hill steelo

John Mieremet is pas omgelegd in a’dam toch?



hehe got yourself a gunnnn



bij mij in het dorp zitten ook wat illegale goudboeren…:stuck_out_tongue: werd ie opgehaald door de politie wist ie dat hij niet meegenomen kon worden, flesje champagne open, glaasje erbij en leegdrinken op de oprit van zijn tuin for all to see… ahhaaha echt spit in their face gewoon :stuck_out_tongue:



maja wel zenuwen bestaan…ik zou het zelf niet riskeren…ben ook te slim om illegaal shit te moeten doen…maak die millions ook wel legaal :stuck_out_tongue:

nope, zn advocaat is omgelegd in A’dam, hijzelf in Thailand, hij zat er al een jaartje ondergedoken, niet voor coppers maar voor made guys



BALLS is wat je moet hebben om zoiets te dan, it’s all about balls in hun wereld

[quote=“Johny_Exhale”]
:-*



Lawrence of Arabia Deluxe Edition bestelt op site, te lui om op te gaan halen

samen met Battleground



36,73 eurotjes :cry:
[/quote]

argh fucking delay, je bent echt blij als je ziet dat je een mail hebt van noreply@vanleest.nl, en dan check je je status “in behandeling” argghh, ooit 2 maanden moeten wachten, hopelijk nu nietttt

<LINK_TEXT text=“http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. … etsdvd2005”>De winkel van ons allemaal | bol.com</LINK_TEXT>



boxsets bij bol.com!!! tot 75 % korting…

booya

sinds afgelopen weekend in mn bezit:



Lock, Stock & 2 Smoking Barrels SE (2dvd)

Tron

Pirates of the Caribbean

Sleepy Hollow

En sinds net eindelijk binnen: Glengarry Glen Ross

Put! That coffee. Down!

just signed up for the nl.bol.com partner program. so by the end of the week i should be able to give you dutch guys some links (just like those amazon links i have). i was told you guys sometimes order there so that might be a good opportunity to support this site as well.

nice 1 Seb!



A small step for a man, a huge step for the dutch visitors :wink:

[quote=“Seb (admin)”]
just signed up for the nl.bol.com partner program. so by the end of the week i should be able to give you dutch guys some links (just like those amazon links i have). i was told you guys sometimes order there so that might be a good opportunity to support this site as well.
[/quote]

great! it’s one of the best sites for dutch/belgians orders