DVD Meldpunt!

[quote]echt? hij ziet er nochtans kut uit
[/quote]

haha, mjah, wat wil je voor die prijs :wink:

hebben jullie gehoort van die ene special edition actie? mn neef zei er net iets over, als je 2 special editions koopt krijg je een code en als je die op warner bros site invult krijg je 1 special edition gratis

maar die codes zitten gewoon in de lege case (je kan ze er dus gewoon uithalen zonder te kopen), ik ga morgen op onderzoek 8)

dude!

thanks 4 da tip!



ik ga ook ff codeshunten morgen!! hahaha

nice :smiley:



Ja, zag bij de plaatselijke FRS een displayrek staan met verschillende films in SE.

One flew over the cucooks nest, Once upon a time in America en Goodfellas in ieder geval… en nog een paar titels. Volgens mij was dat die actie ook

Hoi ik ben nieuw hier! :smiley: M’n naam is Margriet en ik woon in de buurt van Eindhoven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen extreme (of hoe je het ook wilt noemen) fan ben van Quentin. :-[ Maar ik vind hem wel een toffe gast! Ik wilde vooral vragen of iemand toevallig de DVD van Double Dare heeft (documentaire met Zoe en Jeannie). Zou iemand die um heeft het please willen laten weten… ben er namelijk erg naar op zoek. Maar moet eigenlijk regio 2 hebben. En de regiovrije is een beetje duur :-</E>. Nou ik hoop van iemand te horen! :laugh:



Margriet

welkom magriet :slight_smile:

ik weet niet of je double dare in nederland al kan krijgen. maar bij amazon kun je hem wel bestellen. (je hebt alleen wel een credit card nodig)

[quote=“Johny_Exhale”]
hebben jullie gehoort van die ene special edition actie? mn neef zei er net iets over, als je 2 special editions koopt krijg je een code en als je die op warner bros site invult krijg je 1 special edition gratis

maar die codes zitten gewoon in de lege case (je kan ze er dus gewoon uithalen zonder te kopen), ik ga morgen op onderzoek 8)
[/quote]

gozah! alles van die SE zit in plastic gewikkeld…en winkel personeel staat als een stelletje bloedhonden te kijken of je niets verkeerds doet…hahaha



iemand anders meer luck?

Haha, ik heb ze zien staan bij de Makro, recht tegenover een balie met 3 man… Die special editions zijn wel goedkoop trouwens, 11 euro per stuk.

ik heb thx van lucas in die vorm :stuck_out_tongue: per ongeluk…hehehe ff nog 2 uitzoeken…wel zo goedkoop :stuck_out_tongue:





kheb thx nog niet gekeken, maar de extras zijn mega tof! vooral hoe ze hun eigen productiemaatschappij hebben opgezet…



lucky bastards… :stuck_out_tongue:

a legacy of filmmakers, een van de dopeste docu’s ooit, zeker als ze het geweldige idee krijgen om het scherm gewoon om te draaien haha, echt de shit



thx is low budget maar ziet er echt fackin geweldig uit, zo pro, bijna op Space Odyssey niveau, audiocommentary is ook dabomb

erg inspirerend stukje extras, een van de tofste extras die ik ooit gezien heb :stuck_out_tongue:



F@ck, je zou willen dat je ook zoveel talent bij elkaar kon krijgen en dan maar films produceren…echt utopisch gewoon 8)

Weer 2 titeltjes er bij:)



Beetle Juice en Easy Rider (special edition, zo’n zwarte box)

[quote=“Pete.XL”]
Weer 2 titeltjes er bij:)



Beetle Juice en Easy Rider (special edition, zo’n zwarte box)
[/quote]

Die heb ik van Taxi driver, ook met foto’s erbij en een echt stukje film?

yup, heb die Taxi Driver versie ook, en die van ‘Bridge on the River Kwai’ k ga volgende week denk ik die versie van Lawrence of Arabia halen. K wil ze allemaal :smiley:

[quote=“Pete.XL”]
Weer 2 titeltjes er bij:)



Beetle Juice en Easy Rider (special edition, zo’n zwarte box)
[/quote]

kewl man! easy rider is tha shit!! en beetlejuice eg tim burton styloooohhhh…love the man!!



:stuck_out_tongue: moet die dvds zelf nog kopen…FACK!! zoveel nog over om te kopen!!

[quote=“Pete.XL”]
yup, heb die Taxi Driver versie ook, en die van 'Bridge on the River Kwai’ k ga volgende week denk ik die versie van Lawrence of Arabia halen. K wil ze allemaal :smiley:
[/quote]

30 euro per stuk toch? maar ja, zijn wel super toffe edities, die van easy rider lijkt me ook erg tof, maar die heb ik al; wel een waardeloze uitgave zonder specials ofzo.

Easy Rider was 22,-



rest is idd 30,- p/s. Beetje prijzig, maarja, dan komt mn zieke verzameltick weer naar boven… :wink:

hahahaha



heb ik ook last van…ben momenteel helemaal verslaafd aan criterion…



het word steeds ziekerrrrrrrr…





in the voice of the mask (jim carrey) : SOMEBODY STOP ME!!!

hehe, mjah, bij mij hebben ze de hoop al opgegeven geloof ik.



M’n ma omhelst me zo’n beetje als k maar 2 dvd’s heb gekocht als k terug kom uit de stad :wink:

hahaha, ik ken het, ik spendeer zo’n beetje al mijn geld aan dvd’s, het is echt een verslaving ja.