Hat lista

Skriv upp saker/personer som ni hatar här :stuck_out_tongue:

Ooh, yeah! Bra idé!



Kan nämna några saker:



-prettos

-folk som tror de är så jävla bra

-folk som tar sig själva på för stort allvar

-folk i allmänhet

-när folk smackar när de äter

-när man knäcker med knogarna

-skrikande bebisar

-Armageddon och alla som gillar den

[quote=“Luxie”]




-när man knäcker med knogarna


[/quote]


Guilty :(

Det är inte bra att göra så! Fast du bor i Stockholm så jag slipper höra det :wink:



NÃ¥gra saker till:



-när någon blåser tuggummibubblor och sen poppar dem

-Pussycat Dolls

-Elita

[quote=“Luxie”]
Det är inte bra att göra så! Fast du bor i Stockholm så jag slipper höra det :wink:



NÃ¥gra saker till:



-när någon blåser tuggummibubblor och sen poppar dem

-Pussycat Dolls

-Elita
[/quote]

1.

2.

3.



på min hatlista >:(

Vad är ett pretto?

Någon som är pretentiös. Typ tar sig själv på jävligt stort allvar, och tar allt så himla seröst. Typ. Jag är kass på att förklara. Men du vet säkert själv vad det är. :stuck_out_tongue:

aah so… it all suddenly seems so clear! :stuck_out_tongue:

skriv din hatlista!

1.Rökare

2. Mobbare

3. Rasister

4. Fjortisar

5. När någon blåser tuggummibubblor och sen poppar dem

6. Pussycat Dolls

7. Elita

8. Puckon

9. Brats

Jag instämmer med din lista, fast jag hatar inte rökare, bara när de röker omkring mig. Och när jag äter!

Jag hatar alla wannabee’s i min klass, det verkar vara inne att vara film nörd nu, sÃ¥ all i min klass tror att dom kan nÃ¥nting om filmer och tror att dom är coola bara för jag inte sett Rocky fuckin’ 4 eller nÃ¥n jävla fransk film (’‘Delikatessen’’ för att vara exakt) och dom har, för jag är tydligen den största filmnörden i klassen >:(

Hatar såna också, de fattar inte ett jävla skit!

Dom försöker ‘‘Owna’’ mej hela tiden pÃ¥ raster… enda gÃ¥ngern det hände vart typ när dom frÃ¥gade om nÃ¥n skÃ¥dis som var med i typ ‘‘date movie’’ like I give a shit >:(

Va? Vem bryr sig om den filmen om man är filmintresserad? De kommer ALDRIG att owna dig!

Dom vet inte vem (och vill inte veta) Sergio Leone är, inte George A Romero, Kurosawa, eller vad avant garde cinema är. men det fanns en som var öppen för förslag: Kevin



jag gjorde honom till ett Kurosawa fan, Kubrick fan,Tarantino fan och ett Leone fan… men han har slutat :frowning: men jag har kontakt med honom via msn ochj jag försöker fÃ¥ honom att joina här :slight_smile:

Alltså skiter dem i film, all bra film. Skit i dem, de vet inte ett skit!

Ok, du får jobba på den där Kevin, take him away from the dark side!

o yes a! show hima the light a!

Exakt. Du kan rädda honom! ;D

Orlando Bloom… :-X

Slemmig mat (hahahaha) :-X

DÃ¥lig musik (;))