Suomalaisia?

Onko kehissä myös “meitä” - yhden tiedänkin jo 8)

Voi vittu

[quote]Voi vittu[/quote]

Häh?

Heips! Mukava tietää, että tänne on eksynyt muitakin suomalaisia :smiley:

Voitais myos keksia jotain keskusteltavaakin. Ei ole mulla skandeja nyt kaytossa.

Ihan hyvä idea. Pääsisi vaihteeksi käyttämään kieltä jota osaankin :smiley:



Montako meitä oikein on täällä?

Selvästikki liian vähän antaan kipinää keskustelulle :-</E>

Onhan meitä nyt kaksi ;D. Vielä kun löytyisi joku, joka ei asu kilometrin säteellä minusta…

No Josehan on rekisteröityny ja ei se enää asu lähellä… Kyllä me tästä jotain kehitellään. Kuulikkos kuinka Jarkko Nieminen pääs puolivälieriin puolassa (en oo varma oliko se puolassa)? ;D

Kuulin Jarkosta, mutta meni ihan ohi missä se pelas. Samapa tuo. Mutta ois tosiaan hyvä jos keksittäis joku ihan oikea keskustelunaihe niin muutkin vois ottaa osaa.

juu moron ja käykää palstalla http://treinvest.proboards43.com  >:Dtäys sanan vapaus

Vihdoin löytyi lisää suomalaisia. Tuo Eke karkaa jatkuvasti. Ainoastaan uhkailulla ja pakottamisella sen saa joskus kirjoittamaan jotain.

:angel:Hei kaikille ja tulkaa nyt ihmeessä moikkaan tonne minkä linkin jo laitoinkin.

this forum now offers a Finnish language file. You can switch from your profile.

Ja tuo Suomi-vaihtoehto peräti toimii… Itse olen kyllä niin tottunut englanninkieliseen alustaan, että en muita osaa käyttääkään. Mutta onhan tuo silti kiva ominaisuus.



Ja ylihuomenna alkaa armeija… :’(

[quote=“Hung Fist”]
Ja tuo Suomi-vaihtoehto peräti toimii… Itse olen kyllä niin tottunut englanninkieliseen alustaan, että en muita osaa käyttääkään. Mutta onhan tuo silti kiva ominaisuus.



Ja ylihuomenna alkaa armeija… :’(
[/quote]

Ei kyllä pysty käyttämään englanninkielistä foorumia suomi-paketilla. (siis tuntuu luonnottomalta, tarkoitin)



Pahoitteluni. Aina häviää.

Juu, ei sovi ollenkaan. Mutta onhan tämä edistystä! Ehkä siihen joku vielä tottuu ;D



Voihan fist-parkaa, sielä se ny heiluu aseen kaa ^-^

[quote=“Eke”]
Juu, ei sovi ollenkaan. Mutta onhan tämä edistystä! Ehkä siihen joku vielä tottuu ;D



Voihan fist-parkaa, sielä se ny heiluu aseen kaa ^-^
[/quote]

-33 asteen pakkasessa. Tein sen virheen että ammuin “vanhasta” tottumuksesta ensimmäisen kolmen laukauksen sarjan liipasinkäsi paljaana. Pari minuuttia tuntui kuin käsi olisi meinannnut haljeta. Sen jälkeen ei ollut edes kylmä (kädelllä siiis). Heiluttelin hetken aikaa kättä ilmassa ja pistin sitten hanskan käteen siltä varalta että tunto palaisi vielä jossain vaiheessa… (ja palasihan se). Erään alikersanttimme sanoin: “kipu on hauskaa niin kauan kuin sen tuntee”.

Mikä ihmeen vastaus?!?!?! Ai joo, sitähän se reply tarkottaa ;D



En tosiaan meinannu osata vastata ku en löytäny reply-nappia, kieli vaihtuu ASAP!



Sitte asiaan, ku ei kukaan oo suomeks ainakaan hehkuttanu finaalipaikkaa! Mikäs ny siinä on! SUOMI-RUOTSI finaalissa! Mahtavata! :laugh:

[quote=“Eke”]
ku ei kukaan oo suomeks ainakaan hehkuttanu finaalipaikkaa!
[/quote]

Saattaa johtua siitä että meitä ei ole täällä kovin montaa…

[quote=“Eke”]
Mikäs ny siinä on! SUOMI-RUOTSI finaalissa! Mahtavata! :laugh:
[/quote]

Kunhan ei nyt vaan mennä häviämään. Alkaa ne 14-vuotiaat ruotsalaiset (joita täällä riittää) vielä vittuilemaan.



Ja sitten toinen asia. Miksi minä aina huomaan tarvitsevani jotain dvdtä vasta sitten kuin se on out-of-print. Nyt pitää saada 40£ kasaan ja laittaa Kurosawan Ran tilaukseen amazonilta käytettynä UK kiekkona. Perhanan Criterion kun menivät ryssimään oman transferinsa…