Has anyone ever noticed this!?

... as well as Full Tilt Boogie, the music and more. Let's kill some vampires!
Post Reply
ThaDuke

Has anyone ever noticed this!?

Post by ThaDuke » Tue Oct 17, 2006 4:39 pm

This has been bugging the shit out of me for the longest time now..

During the scene where Seth discovers the body of the woman in the hotel, he and Richie are talking back and forth. But, if you look and listen closely enough, you'll notice that Seth says something that's been edited out.

Seth: I need an explanation. What is the matter with you?
Richie: There's nothing wrong with me, brother. That woman tried to escape and I did what I had to do.

But during the next line...

Seth: That woman wouldn't have said shit, if she didn't have a mouth full of ____.

You'll notice that he continues to talk but the last word is taken out. Has anyone else noticed this before?

User avatar
Scarface
Fucking Professional
Posts: 4042
Joined: Tue Feb 11, 2003 12:05 am

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by Scarface » Tue Oct 17, 2006 6:22 pm

He says "The woman wouldn't have said shit if she had the mouth full of it".  I never noticed what you noticed.

ThaDuke

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by ThaDuke » Tue Oct 17, 2006 6:29 pm

I can distinctly hear the pause after he says, "if she didn't have a mouth full of...". Anyways, you can still see Clooney's lips move during the pause.

Toothpick_Vic_Vega

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by Toothpick_Vic_Vega » Tue Oct 17, 2006 6:29 pm

QT is so good as Ritchie. He says "That woman tried to EX-cape and I did what I had to do". It just cracks me up the way he says it.

I also LMAO when he says "You want to watch TV with me?" to Gloria Hill. Its so soft and gentle. You know hes going to do some fucked up shit to her though. haha!

Thats his best performance in a film to date.

ThaDuke

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by ThaDuke » Tue Oct 17, 2006 6:32 pm

On that note...I don't think I could ever watch T.V. with Quentin.

Ever.

Inglorious_Bastard

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by Inglorious_Bastard » Mon Oct 23, 2006 7:05 pm

WinslowLeach wrote: QT is so good as Ritchie. He says "That woman tried to EX-cape and I did what I had to do". It just cracks me up the way he says it.
Thats his best performance in a film to date.
Yeah, I agree. Hilarious.

"Where are we going?"
"Mexico."
"What's in Mexico?"
"Mexicans."

"What did you just call me? You just call me a nut? I - yeah, that was pretty nutty." (Or something like that, been a while since I've watched it)

I have no clue what ThaDuke is talking about...

User avatar
Seth_Gecko
Fucking Professional
Posts: 3749
Joined: Sun Nov 23, 2003 7:54 pm
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by Seth_Gecko » Mon Oct 23, 2006 7:09 pm

WinslowLeach wrote:
I also LMAO when he says "You want to watch TV with me?" to Gloria Hill. Its so soft and gentle. You know hes going to do some fucked up shit to her though. haha!

That always freaks me out :P He says it like he is talking to a little kid, who he is about to abuse! Fucking genius stuff :D
Image
Hey Paul! *Wields axe* Try getting a reservation at Dorsia now you fucking stupid bastard!

ThaDuke

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by ThaDuke » Tue Oct 24, 2006 5:26 am

Are there different versions of this DVD? I must be missing something here..

It's almost like something is edited.

User avatar
Knoxville Kingpin
Basterd
Posts: 776
Joined: Sun Jun 11, 2006 12:56 am

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by Knoxville Kingpin » Tue Oct 24, 2006 9:00 am

WinslowLeach wrote: QT is so good as Ritchie. He says "That woman tried to EX-cape and I did what I had to do". It just cracks me up the way he says it.

I also LMAO when he says "You want to watch TV with me?" to Gloria Hill. Its so soft and gentle. You know hes going to do some fucked up shit to her though. haha!

Thats his best performance in a film to date.
When I went to the theater to see it, everyone burst into laughter at that scene. There were other scenes were everyone had a good laugh too. I.E. the "Mexicans" line and when Sex Machine introduced himself stand out in my mind.
"Im sorry!" - Stuntman Mike

Image Image

User avatar
El Ray cannibal
Kiddo
Posts: 59
Joined: Sun Sep 17, 2006 12:10 am

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by El Ray cannibal » Wed Dec 20, 2006 1:07 am

From the script

SETH
No.
(pause)
That woman wouldn't of said shit if
she had a mouthful.

RICHARD
Wrong, wrong, wrong, wrong, wrong,
wrong, wrong! Once you left, she
became a whole different person.
"You're not here. you're sippin' margaritas in El Ray. But we're not in El Ray."

-Richie Gecko

ThaDuke

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by ThaDuke » Wed Dec 20, 2006 2:22 am

If mouthful = gag

then this instance would make more sence.

User avatar
Grindhouse_Fan
Kiddo
Posts: 65
Joined: Sat Feb 17, 2007 6:11 pm

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by Grindhouse_Fan » Thu Feb 22, 2007 12:54 pm

no ,he meant ,she wouldnt say shit if she had a mouthful of shit

SeanZombie

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by SeanZombie » Fri Mar 23, 2007 9:06 pm

mexicans

User avatar
VikingWithNoName
Basterd
Posts: 514
Joined: Thu Nov 13, 2008 7:43 pm

Re: Has anyone ever noticed this!?

Post by VikingWithNoName » Tue Mar 24, 2009 8:55 pm

Has any one ever noticed that a vampire holds a chair in the final showdown? It looks like it fights someone who is not there... and in the same shot, we see a vampire slowely walking behind the stage? WTF? It's so funny!!
The Tunehunter. I love my nickname just becouse i have earned it.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest