Zijn er ook Nederlands hier?

Ik vroeg het me af of er hier ook weleens Nederlanders komen. dus oproep aan de Nederlands laat wat van je horen. ;D

Sorry, alleen een Belg tot nu toe :wink:

ook goed, super zelfs ;D

het doel is dus eigenlijk om het aantal Nederlands of Vlaams/Belgisch sprekende mensen hier op te sporen op het forum en zo een eigen dutch sectie te openen speciaal voor de mensen uit de Benelux en andere plaatsen waar ze nederlands praten. dus als er meer QT fans zijn (vrienden, kennissen, etc.) en ook hier posten, groeit de internationale community een beetje.

Ik ben ooit eens een Tarantino-fanclub begonnen, ons hoogtepunt was 4 leden ::slight_smile: Maar ik ben dan ook een rotslechte PR-mens :wink:

oh, ik denk sowieso dat dit oo niet echt een succes gaat worden. de opkomst is ni zo hoog :-[

Yo! Ook Nederlands hier… Eindhoven - Breda. Leeftijd 24.



Jullie gekken?



PS. KILL BILL eind November in de Antwerpse bioscopen…

Euh, ik denk eerlijk gezegd dat je informatie wat achterhaald is, “Kill Bill” komt op 29 oktober al in heel België uit… :wink:

yep. in Nederland komt ie pas eind november, nou ja de 20ste. maar Mr. Brown roep alle tarantino gekken die je kent op om op het forum te komen posten. wordt het een beetje universeel (iig meer dutch-speaking people) :wink:

29 OKTOBER?! Whoah, nog beter. In de Kinepolis zeker?



Oh and Ferryll, doe me best. :slight_smile:

Ja, in Kinepolis, want hij wordt in België verdeeld door Kinepolis Film Distribution.



Ik zal 'm trouwens waarschijnlijk op 27 oktober al kunnen gaan zien in een sneak preview… ;D

Nou hier hoef ik hem niet te verwachten voor de 20e november, en dan maar hopen dat de bios hier hem speelt.

Anyway, ik ken maar weinig mensen in mijn omgeving die ooit van QT gehoord hebben, behalve de mensen die ik er over verteld hebt, dus een grote bijdrage aan een vergroting van de communitie kan ik niet leveren :slight_smile:

het wil hier ook niet echt lukken

de diehard fans/liefhebbers zitten niet echt in nederland/belgie

hey gasten, ik kom ook uit Nederland!



damn, nederland is zooo fucked up…meeste mensen kennen tarantino niet…



trouwens weet iemand van jullie waar je merchandise kan kopen? bijv. bad motherfucker wallet ofzo? in nederland?

kheb geen credit card…



greets

ik ben ook op zoel naar wat vette merchandise maar kan tot nu toch nog niks in NL vinden. het dichtbijzijnst is of Duitsland of de UK (probeer Electronics, Cars, Fashion, Collectibles & More | eBay bijvoorbeeld) maar ik kijk nog wel ff voor wat nederlandse adressen voor merchandise

Ik word helemaal gek al zie je wat in het buitenland te koop is aan merchandise…echt irritant dat geen enkel NL bedrijf die shit verkoopt…

weten jullie waar je in NL special edition dvds kunt krijgen?

word gek dat je ze nergens kunt krijgen…



ben op zoek naar deze:













10 jaar dogs…1 van de 4 van dogs zou cool zijn…

hehe eindelijk Nederlanders gevonden. Ik ben nieuw hier. Over de dvd van pulp fiction. Je kon de special edition pas kopen bij de free record shop alleen hij was binnen een week uitverkocht. Ze bestellen hem niet meer na. Balen dus.

fucked up, ik haat nederland op dit gebied, je kan nergens echt vette shit kopen zoals special edition dvds of andere merchandise zoals: bad motherfucker wallet enzo…lame ass shit…btw welkom mr blonde is cool!

[quote][/quote]fucked up, ik haat nederland op dit gebied, je kan nergens echt vette shit kopen zoals special edition dvds of andere merchandise zoals: bad motherfucker wallet enzo…lame ass shit



Je hebt gelijk en ze liegen hier ook nog. Vraag ik er naar zeggen ze:over een week is die er. Kom ik terug, nee hoor je moet nog een week wachten. En het ging maar zo door. >:(

ja, of je wil iets bestellen…zeggen ze: nee doen we niet…



dude ik bestel net voor like 500 euro in je kut winkel en je zegt tegen mij: nee doen we niet? wtf is dat?



echt irritant…