DVD Meldpunt!

Ik probeer die topics hier wat uit te breiden, ziet er nog al zielig uit die 5 topics, maar als er een goeie dvd uitkomt, of je weet een goeie kan je hem hier melden. Reservoir Dogs S.E is in iedergeval uit, ik hem gekocht en er zitten echt leuke extras bij.

Ik zie net op de site van MediaMarkt welke releases uit gaan komen.



Reservoir Dogs Special Edition              8-nov



Dus die datum is wat achterhaald. :-</E>

Zelfde als bij van leest, maar je kan hem wel gewoon bestellen

Wat voor extra’s heeft die S.E.

echt kut dat ik die “Tarantino Box” gekocht had in dreamland ff geleden

Pulp fiction, Jackie Brown en From Dusk Till Dawn redelijk goedkoop met leuk doosje maar GEEN ENKELE extra erop, gewoon “play movie” en "audio options"



maar je kan moeillijk 2 keer dezelfde dvd kopen voor paar extras ofzo

^^^die had ik ook gekocht, maar alleen omdat from dusk till dawn erbij zat die had ik nog niet, een week later zat ie gewoon apart in de winkel. Als extra heb je interviews en een deleted scene, maar ik heb nog niet alles gekeken zit meer op.

Met wie zijn die interviews dan?

Penn, Baltz, Madsen, Bender, Roth en QT. Drie deleted scenes en cast en crew commentaar voor de film

Thanx :-*

Ik heb Pulp Fiction dubbel. Ik had eerst de normale en later zag ik de SE in de winkel liggen, die kon ik natuurlijk niet laten liggen :slight_smile: Die Reservoir Dogs SE lijkt me ook wel tof, alleen dan heb ik die ook dubbel. Jammer dat ze hier niet die Mr. Blonde, Mr White etc. uitgaves hebben.

ohja op Jackie Brown DVD uit die box staat wel interview met Quentin en Deniro, dat is dan ook alles

the pianist vandaag gekocht, mad depresieve film man

ik zeg het nog eens; gaaaa die texas chainsaw massacre special edition kopen



die tweede disc met extra’s is echt fascinerend enzo en de film blijft gewoon Dé classic

kanker aan alle remakes en sequals ervan, die originele shit is gewoon ‘pow!’

kheb zelf pulp fiction en from dusk till dawn dubbel…ckers de moeite waard! de collectors editions van deze dvds zijn eg geweldig! 8)

Die from dusk till dawn is zeker goed, soms kijk ik alleen de dvd voor de specials :slight_smile:

weet iemand de realease date van die scorsese box in nederland? Of alleen de goodfellas SE/CE ?



damn moet die shite eg hebben! w8 al like zoveel jaar op een goede uitgave van goodfellas!

ik had gehoord dat die goodfellas SE/CE eind 2003 zou uitkomen… maar ik zit er ook nog steeds op te wachten



Bij bol.com kan je goodfellas SE al reserveren, maar dan moet je meestal nog shit lang wachten

je hebt gelijk! goodfellas staat eindelijk erbij bij bol…release date 10-11-2004…kheb welles vaker bij bol voor de release date besteld…en dat is kut…want ze sturen het best laat op…je ziet hem waarschijnlijk voordat je hem in huis hebt al liggen (ook goedkoper) in de winkel…en ik wil ook ff kijken of die box komt…ziet er wel mooi uit…koop sowieso die SE van goodfellas…voor mij de beste film ooit…

Ik had hetzelfde toen ik Reservoir Dogs S.E had besteld, kreeg hem ook pas twee maanden nadat ie officieel uitkwam, dus dat word zeker nog lang wachten, gewoon wachten totdat ie in de winkel ligt.



^^ zeker een van de beste films ooit

Vandaag Kill Bill Vol. 2 en The Trilogy of the Dead gekocht.