Film Meldpunt!

Komt er een goede film op tv? Meld het dan even hier.

Vandaag Spy Game, nog nooit gezien en ga em ook niet kijken op de SBS6 manier…

Alleen jammer dat ze op tv in nederland nooit goeie films uitzenden.

[quote=“Barricade”]
Vandaag Spy Game, nog nooit gezien en ga em ook niet kijken op de SBS6 manier…
[/quote]
Ja man, beetje Hart van Nederland er tussendoor uitzenden. Ik heb hem ook nog nooit gezien, maar ik kijk 'm ook niet.

Ik vond hem goed, wel kut met dat Hart van Nederland erdoor heen.



Zaterdag nacht komt op SBS 6 Vertigo. Begint om half 2, beetje laat. Maar het is een goede film.

belgen; binnenkort swordfish op kanaal 2 dacht ik, heldenfilm voor zijn tijd

Waterworld is volgens mij binnenkort op tv.

[quote=“Johny_Exhale2”]
belgen; binnenkort swordfish op kanaal 2 dacht ik, heldenfilm voor zijn tijd
[/quote]

vandaag dus

[quote=“LetsGoToWork”]
Waterworld is volgens mij binnenkort op tv.
[/quote]

waterworld is wel phat…alleen al like 100 keer uitgezonden…net als uncle buck…wel toffe film…mad max op water…

critters komt ook binnenkort, horror classic.

Vanacht komt Vertigo, film van Hitchcock.

swordfish, blow en de kingpin deze week

blow, gaak fucking ckers kijken…johhny depp is eg master…



Heeft iemand van jullie toevallig dodgeball al gezien met Ben stiller? issie phat?

Lijkt het op BASEketball van stone en parker?

Blow is idd kankerkankerdope film



Dodgeball en Basektball kan me dan weer niks interreseren



niet dat Ben Stiller niet goed is ofzo, kerel is de man, maar die films, komaan man

Ik weet het niet man, t voelt wel als een soort BASEketball

highschoolnerds die geen sport kunnen maar het wel moeten doen anders slagen ze niet maar ze kunnen het niet dus ze doen elkaar pijn en ondertussen wordt 1 nerd verlieft op een ‘cool’ meisje maar zijn liefde wordt beantwoord tot ze de grote dodgeball finale spelen en op het laatste moment toch winnen en dan kussen ze en dan komen credits



zoiets word die film, toch??

haha, klinkt wel als een typisch ben stiller film

Jah, stillah is eg my nigga…wel veel commerciele onzin films…maar er zitten altijd erg goede momenten tussen die ik niet wil missen en waarvoor ik wel ff de cliches aankan die voor de rest op me afkomen… 8)

Stiller is wel erg grappig als hij in paniek wat probeert op te lossen maar het eigenlijk nog meer verkloot zoals in meet the parants enzo

is lachen

Morgen Final Destination. Wat is Veronica dom, ze laten in hun promo’s gewoon een paar moorden zien. Gelijk het verrassingseffect eraf die ze hebben.