Suomalaisia?

Yksi suomalainen lisää, eka postaus koko foorumille. Tornion seuduilta olen, että päivää vaan. 8)

Tervetuloa. Täällä ei koskaan voi olla liikaa suomalaisia (varsinkaan kun tällä hetkellä meidän määrän voi laskea yhden käden sormilla).



Voisin tässä esitellä itsenikin. Olen 19-vuotias leffafriikki Kokkolasta. Painotus aasialaisissa leffoissa, vaikka toki muutakin tulee katsottua. Tarantinosta innostuin 14-vuotiaana kun näin Jackie Brownin (ja pian sen jälkeen Pulp Fictionin). Pahin Tarantino faniutus on mennyt jo ohi, ja nykyään kirjoittelen aika harvoin mitään häneen liittyvää. Se ei tosin tarkoita että pitäisin hänen elokuvistaan yhtään aiempaa vähemmän.

Kiitoksia tervetulotuksesta.



Minähän olen 18-vuotias jannu Torniosta. Amerikkalainen indie ja spaghettiwesternit on ehkä lähimpänä sydäntä. Lähitulevaisuudessa olis tarkotus alkaa itekki tekeen leffoja.



Mullakin on pahin Tarzan-fanitus jo menny ohi. Se ei ole enää jumala, pelkästään suosikkiohjaajani :smiley:



Pirun hyvä foorumi muuten. Voi puhua vaikka mistä, vaikka pääpainotus onkin leffoissa.

Juuh tervetuloa multakin.



Minäkin olen 18-vuotias ja aivan kuin hung fist kokkolasta. Postailen tänne sillon tällön, yleensä hung fistin ankaran uhkailun ajamana, joskaan en tällä kertaa :wink:

On se kyllä käsittämätöntä ettei tuota Ekeä saa postaamaan tänne vaikka kuinka yrittäisi. Joka kerta kun katsotaan leffa yhdessä niin sanon että käy nyt postaamassa jotan kommenttia infoon, meillä on siellä threadi tälle leffalle… mutta kun ei. Ei vaikka kuinka yrittäisi. Viimeksi sain sen postaamaan kiristämällä (annoin yhden A Bittersweel Life trailerin vastineeksi jokaisesta postista. Nyt nekin loppui…)

Yksi kaksi kolme :stuck_out_tongue: Satan a perkele ;D :-</E>

Jos ketään ei kiinnosta, niin voinpa antaa linkin käsikirjoitukseeni, jota kuvaillaan tässä kaveriporukalla kesän lopuksi.



The Brainless

;D Meni tuossa tovi ennenkuin taas tännekin pääsi. Miten olisi jos saisi teidät tuonne foorumille antaan kans kommentteja koska siellä on omassa persoonassaan viisuvoittajamme ja muitakin tuttuja hyvän huumorin kanssa ja yx yllätys ja muuten se sana on todella vapaaa :stuck_out_tongue:

Kiva että olette tänne kaikki löytäneet :angel:



http://treinvest.proboards43.com/

PROOOOOOOOOT Threadi on vanha, mutta ajattelin kakkia tanne jotain. Tiedoksi. Etta olen Suomesta. Mika on sanana ihan perseesta. ALalal.

On pohjantähden alla

Tää koti mulla mainen,

Mä elämästä laulan,

Sillä oonhan suomalainen

Mä rakkaudesta laulan,

On siinä mies ja nainen

Pohjantähden alla,

Elää suomalainen.

Yksi kaksi kolme! Moi! voi vitto! Derve!

Helou, taas yksi finska kehiin. Tämä on muuten eka postaus tänne foorumille.

Hi Everyone, glad to be here.











[size=85]What do you think about the diet solution? Seems to be a good idea.[/size]