Gissa Citatet (Svensk Version)

Det är helt korrekt :wink:

måndag hela veckan? FUCKITY FUCK FUCK!!! ni är för snabba för en sån gammal snigel som jag :frowning:

Äh, jag är seg som fan idag så jag tror att du kommer igen. Dessutom är jag 10 år äldre, så du har mer ork, haha

oww yeah ;D



"Sand är överskattat, det är bara små stenar."

Eternal Sunshine of the spotless mind



Evigt solsken från det fläckfria sinnet :stuck_out_tongue:

Evigt solsken på det fläckfria sinnet (eller nåt sånt) :stuck_out_tongue:

Haha, ville precis översätta det själv. Max va snabbast dock.



fast mer Evigt solsken i det fläckfria sinnet. Eller Det eviga solskenet från det fläckfria sinnet. eller vafan.

Ja,det var han! Ja, jag orkade inte göra en korrekt översättning, tänkte att det inte var så himla viktigt, haha :stuck_out_tongue:

Hahaha, ah jag vettefan, “of the” är lite konstigt att översätta… Skulle nog ha skrivit som dej oxÃ¥ om jag skrev snabbt iaf–

Tur att den fick behålla originalnamnet :stuck_out_tongue:

‘‘Lyssna era skitar, jävla korkhuvuden. Här är en man som inte orka med längre.

En man stod upp mot skummen, fittorna, hundarna,smutsen, skiten. Här är en man som stod upp!’’





’‘Har du sett vad en 44. kan göra med en kvinnas fitta? Det borde du se. vad en 44. Magnum kan göra med en kvinnas fitta det borde du se!’’

Ja, verkligen. Hade låtigt urlöjligt på svenska, eller så hade den fått nån annan lam titel. :stuck_out_tongue:



Den var svår Max! :stuck_out_tongue:

Ingen aning, och nu ska jag dra! Vi ses senast på lördag!

Ok, ha det bra så länge! Pok!

Jag vet!!! Taxi Driver!

Hej då! :-*



’‘alla djur kommer ut pÃ¥ natten - hororna, fittorna,bögarna,alkisar,sjuka, äckliga,drogade,fjollorna. NÃ¥n gÃ¥ng kommer ett regnskur att skölja bort all skit’’

[quote=“Luxie”]
Jag vet!!! Taxi Driver!
[/quote]

YAY!!! :smiley:

“Moderna bilar- de ser allihop ut som rakapparater”

Syndens Stad - '‘Det HÃ¥rda Avskedet’'



Sin City - ‘‘The Hard Goodbye’’

Yepps! :smiley:

‘‘När man älskar nÃ¥n mÃ¥ste man lite pÃ¥ dom, det är det enda sättet’’